از بادام هندی خام درجه یک برای ساخت اسفنج استفاده نمایید

بادام هندی خام درجه یک به سطح بالایی از پروتئین کمک می کند و منبع خوبی از مواد معدنی مانند آهن و روی است که آن را به یک مکمل عالی برای رژیم گیاهخواری یا وگان شما تبدیل می کند.

بادام هندی همچنین سرشار از منیزیم است، ماده معدنی که تصور می‌شود یادآوری را بهبود می‌بخشد و از دست دادن حافظه مرتبط با افزایش سن را به تاخیر می‌اندازد.

نه تنها این، بلکه اگر یک مشت به یک سرخ کردنی گیاهی اضافه کنید یا به عنوان کره آجیل روی کراکر یا نان استفاده کنید، عالی هستند.

بادام

بادام هندی بخرید
بادام هندی
فواید بادام هندی برای سلامتی
بادام هندی با طیف گسترده ای از فواید سلامتی مرتبط است، از جمله:

ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد
افرادی که از رژیم های غذایی سرشار از آجیل، از جمله بادام هندی استفاده می کنند، نسبت به کسانی که این رژیم را مصرف نمی کنند، کمتر در معرض خطر بیماری قلبی هستند.

تصور می‌شود این به این دلیل است که بادام هندی دارای چربی‌های غیراشباع بالایی است که در برخی مطالعات با کاهش بیماری قلبی مرتبط است.

علاوه بر این، بادام هندی منبع خوبی از فیبر است و حاوی تقریباً همان پروتئینی است که مقداری معادل گوشت پخته شده است.

ممکن است کلسترول را کاهش دهد.
به نظر می رسد بادام هندی میزان کلسترول «بد» را در بدن کاهش می دهد و میزان کلسترول «خوب» را افزایش می دهد.

این بسیار به این واقعیت مربوط می شود که بادام هندی دارای چربی غیراشباع کمی است، به این معنی که به طور پیش فرض باید به شما در کاهش کلسترول در زمانی که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل استفاده می شود، کمک کند.

ممکن است قند خون را کاهش دهد
به همان دلیلی که در بالا ذکر شد، کسانی که بادام هندی را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل می خورند ممکن است شاهد کاهش قند خون باشند.

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که افراد مبتلا به دیابت که هر روز آجیل بادام هندی می‌خورند، نسبت به همتایان خود که مصرف نمی‌کنند، قند خون پایین‌تری دارند.

حاوی آنتی اکسیدان است
مانند بسیاری از آجیل ها و دانه ها، بادام هندی مملو از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند با مبارزه با رادیکال های آزاد وارد بدن به حفظ سلامت بدن شما کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.